Praėjusiais metais pirmąjį kartą surengtas konkursas „(R)evoliucija“ sulaukė didelio kauniečių susidomėjimo. Virš 100 moksleivių piešė, braižė ir konstravo ateities daugiabučių namų svajonių kiemą, kuriame norėtųsi būti. Kūrybingiausių darbų savininkai buvo apdovanoti vertingais prizais, kurių esmė – suteikti mokiniams kuo daugiau įsimintinų akimirkų.
Šiais metais Kauno miesto moksleiviai vėl kibo į darbą. Įvairaus amžiaus jauni žmonės šiuo metu aktyviai registruojasi ir jau rengia kūrybines užduotis. Žinoma, šiemet konkurso organizatoriai geriausių darbų autoriams vėl paruošė daugybę puikių prizų.
Pavyzdžiui, „LaisvalaikioDovanos“ įsteigė pavydėtiną prizą – pasivažinėjimą „Ferrari“ arba „Lamborghini“ automobiliais miesto gatvėse.
„Jaunoji karta yra ateitis, todėl konkurso suteikiamos galimybės tapti teigiamų pokyčių dalimi, manome, mokiniams yra labai vertinga ir akiratį praplečianti pamoka“, – teigia įmonės marketingo vadovė Santana Markūnaitė.

Kolekcionuoti ne daiktus, o įdomius potyrius
S. Markūnaitė supažindina, kad „Laisvalaikio dovanos“ – pirmoji Lietuvoje įspūdžių dovanų parduotuvė, skaičiuojanti jau 18 veiklos metų.
„Įmonė buvo įkurta po paprastos gyvenimiškos situacijos. Nepavykus rasti įdomios dovanos artimajam, įkūrėjui kilo mintis: jeigu dovana būtų ne daiktas, o unikalus potyris? Tai iš esmės dovanojimo kultūrą keičiantis požiūris – mums įprastas daiktiškumas keičiamas į tai, kas yra neapčiuopiama: įspūdžius, emocijas, nepatirtus potyrius“, – teigia pašnekovė.
Anot jos, Kaunas savo laisvalaikio veiklų pasirinkimu niekuo nenusileidžia sostinei. O jų parduotuvėje žmonės vienoje vietoje gali įsigyti pačių įvairiausių dovanų: vakarienę tamsoje, pasivažinėjimą sportiniais superautomobiliais, skrydį naikintuvu ar oro balionu, sraigių ir svirplių degustaciją, SPA ritualus ir daugybę kitų patirčių, kurių asortimente yra virš 2600.

Įspūdžiai – nuostabi dovana
S. Markūnaitė nurodo, kad „Laisvalaikio dovanų“ tikslas ir pagrindinė vizija jau nuo pat įmonės veiklos pradžios buvo suteikti progą žmonėms įgyvendinti svajones.
„Pirkdami ir dovanodami artimiesiems materialius daiktus dažniausiai pageriname jų buitį, įteikiame laikinas dovanas, kurios sulūžta, pasensta ir pasimiršta, o dalis jų nepanaudotos taip ir dulka lentynose. Tačiau įspūdžiai ir potyriai yra dovana, kuri ne tik tuo momentu suteikia stiprias emocijas, tačiau ir ilgai išlieka prisiminimuose“, – įsitikinusi ji.
Pašnekovė pabrėžia, kad jiems visada labai malonu sulaukti klientų atsiliepimų, kurie džiaugiasi išpildę savo slapčiausias svajones, mat išdrįsę „perlipti“ per savo baimes patyrė naujų potyrių.

Linki neriboti savo svajonių
S. Markūnaitė sako, kad jų įmonė labai žavisi Kauno kultūriniu gyvenimu ir gastronominėmis atrakcijomis.
„Mūsų komanda ne kartą bandė įvairias čia esančias pramogas ir spėjo išvaikščioti bei pasigrožėti ne viena miesto gatve. Neatsitiktinai savo projektams – unikalioms vakarienėms – pasirinkome Kauną ir čia esančius restoranus. Esame dėkingi kauniečiams, kurie taip šiltai mus priėmė ir aktyviai dalyvauja „Laisvalaikio dovanų“ renginiuose“, – teigia įmonės atstovė.
Anot jos, matant, su kokiomis emocijomis ir šypsenomis po pramogų išeina žmonės, miestui ir jo gyventojams ji gali palinkėti tik toliau mėgautis kiekviena diena, nebijoti naujovių, atsiverti nuotykiams ir neriboti savo svajonių.
„Juk visas jas galima išpildyti! Įsivaizduojame, kad ir po 10 metų Kaunas bus gyvybingas, aktyvus ir įdomus visiems žmonėms, kurie ieško tiek pramogų, tiek ir poilsio akimirkų“, – pabrėžia pašnekovė.

Visi norime jaustis svarbūs
S. Markūnaitė įsitikinusi – jaunimas savyje talpina labai daug kūrybiškumo, drąsos ir unikalumo.
„Labai svarbu tai pripažinti ir nenumoti ranka. Jaunosios kartos įžvalgos, idėjos ir nuomonė tiek viešųjų erdvių planavime, tiek ir kitose srityse įgalina jauną protą, kuria paauglių vertybinį pagrindą ir didina pilietiškumą“ – sako pašnekovė.
Anot jos, visi norime jaustis svarbūs ir prisidėję prie bendros gerovės. Todėl jaunimo įtraukimas į jų ateitį liečiančius klausimus – puikus būdas įgyvendinti iš tiesų prasmingus ir vertę turinčius projektus.
„Mums jaunoji karta taip pat labai svarbi. Prisidedame prie įvairių į vaikų gerovę orientuotų organizacijų ir projektų, savo reklaminėmis kampanijomis skleidžiame tolerancijos, palaikymo ir pilietiškumo žinutes“, – nurodo įmonės atstovė.
Pašnekovė džiaugiasi, kad jų komandoje – daug jaunų, vos studijas baigusių žmonių, kuriems vyresni kolegos visada padeda augti bei tobulėti.

Konkurse įžvelgia daug prasmės
S. Markūnaitė sako, kad jie, kaip įmonė, konkurse „(R)evoliucija 2025“ įžvelgia labai daug prasmės.
„Juk nuo mažų dienų galvojant apie savo namus, apie savo aplinką, šeimos ir kaimynų gerovę, auga empatiški, pilietiški, neabejingi, iniciatyvūs ir kūrybiški žmonės. Jaunoji karta yra ateitis, todėl konkurso suteikiamos galimybės tapti teigiamų pokyčių dalimi, manome, mokiniams yra labai vertinga ir akiratį plečianti pamoka“, – įsitikinusi ji.
Pašnekovė pabrėžia, kad įsteigtais prizais jie nori paskatinti jaunimą drąsiai kurti, būti smalsiems, žingeidiems, iniciatyviems.
„Juk tik tuomet išsipildys visos svajonės. Savo prizu – įspūdžio dovanomis bei įmonės sukūrimo istorija norime parodyti, kad reikia nebijoti daryti kitaip, nei daro visi. Tada atsiveria visos galimybės“, – sako įmonės atstovė.

Linki širdyse „nešiotis“ ne tik savo miestą, bet ir visą šalį
S. Markūnaitė teigia, kad jei kažką atliekame įdėdami daug pastangų – tą, natūraliai, ir vertiname labiau.
„Jaunimo įtraukimas miestui gali duoti labai daug: galimybę sujungti inovatyvias ir laiko patikrintas idėjas, šaunias iniciatyvas, kūrybiškus projektus, augimą įvairiose srityse. Kai visas pasaulis yra pasiekiamas mobiliuosiuose įrenginiuose, o dažnas moksleivis jau spėjęs apkeliauti dalį Europos, visas kitų šalių gerąsias patirtis galime sujungti ir įgyvendinti savo gimtajame mieste, kuriame bus gera gyventi ir kurti ateitį. Šviesūs protai ir kūrybiškos sielos liks gimtajame mieste, kurį patys vaikais ir sukūrė bei puoselėjo“, – teigia įmonės atstovė.
Konkurso dalyviams ji linki būti pilietiškiems, iniciatyviems, kūrybiškiems, neapsiriboti siauru mąstymu ir pasistengti į viską žvelgti nestandartiškai.
„O, svarbiausia, linkime širdyje nešiotis ne tik savo miestą, bet ir visą šalį“, – pabrėžia S. Morkūnaitė.
Daugiau apie konkursą ir dalyvių registraciją skaitykite čia: Startuoja Kauno miesto mokiniams skirtas konkursas „(R)evoliucija 2025“: kūrybingiausių laukia vertingi prizai – KBMA
Informacija apie konkursą teikiama el. paštu: info@kbma.lt, tel. +370 69152490. Kontaktinis asmuo – Marius Kulikauskis.