

Kviečiame susipažinti
su Kauno būsto modernizavimo agentūra
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
|
|
Kas yra Kauno būsto modernizavimo Agentūra?Kauno būsto modernizavimo agentūra yra įstaiga.Toliau Kauno būsto modernizavimo agentūrą vadinsime Agentūra.Agentūra yra įstaiga, kuri rūpinasi:
|
|
|
Ką daro Agentūra?
|
|
|
Kodėl reikia atnaujinti senus daugiabučius?
|
|
|
Suremontavus daugiabutį:
|
|
|
Kaip mes padedame žmonėms?
|
|
|
Apie visus Kauno būsto modernizavimo agentūros darbus galite paskaityti internete.Jeigu norite paskaityti apie Agentūrą, paspauskite mėlyną nuorodą apačioje: https://kbma.lt/naujienos/Tada Jums atsidarys internetinis puslapis.Jeigu Jums sunku perskaityti informaciją,Jūs galite paprašyti pagalbos:
|
|
|
Kaip gauti pagalbą iš Agentūros?Jeigu norite gauti pagalbą
|
|
|
Kada dirba Agentūra?Agentūra dirba:
|
|
|
Šventinės dienos yra:
|
Teksto originalą parengė Kauno būsto modernizavimo agentūros
Komunikacijos projektų vadovė
Izabelė Bočkienė
Tekstą vertino:
Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
Microsoft Word piktogramų bazė.











